söndag 17 augusti 2008

Nyligen kommenterat

Om någon har en widget som kan visa senast kommenterade inlägg - på hela bloggen, inte enbart det senaste inlägget (helst utan att fucka upp hela bloggen) - så skriv en rad till mig!

Det händer nämligen att folk kommenterar ett flera månader gammalt inlägg, vilket jag förstås blir underrättad om via mejl och kan svara på. Men diskussionen blir då bara mellan mig och kommentatorn, vilket är synd. Ni kan alltid RSS-prenumerera på inlägg, men det känns inte som någon bra lösning om man inte vill läsa ALLT.

Nu senast har i alla fall fock kommenterat Miss Homebuy, den lyckliga horan, och Ulla W har kommenterat min kommentar till den borgerliga skepnadens riddare.

Apropå det senare så har Per Gudmundson i SvD sadlat Rosinante även i dag och tipsar Kristdemokraterna om några lämpliga vänsterkvarnar att anfalla. Han länkar själv till sin egen (?) blogg med undertiteln "Swedish and international current affairs as seen through a drunken haze". Jag kunde inte ha sagt det bättre själv.

Inga kommentarer: